- Reklama -zprávy

Kdy se rozesílají krizové notifikace?

S notifikacemi dnes můžete přicházet do kontaktu prakticky denně. Jedná se o krátká oznámení nebo upozornění, které zasílá například mobilní aplikace, kterou často používáte. Většinou vás informuje o slevových akcích, upozorňuje vás na to, že máte dokončit lekci (pokud se jedná o jazykovou aplikaci) nebo informuje o dopravě zdarma. Během šířícího se koronaviru jste však mohli zaregistrovat ještě takzvané krizové notifikace

Krizovými notifikacemi se rozumí notifikace, které rozesílají nejčastěji obce a města v době, kdy vypuklo nějaké mimořádné opatření. Jedná se o rychlou cestu, jak informovat občany o tom, co se zrovna smí a co se na druhou stranu nesmí dělat při mimořádné situaci. Touto mimořádnou situací byla v posledních týdnech právě nemoc, která se šířila Českou republikou jako jedno velké ničivé tornádo. A i když se mnohá města s onemocněním už vypořádala, jiná města onemocnění stále ještě sužuje. A právě ta mohou stále rozesílat krizové notifikace, aby informovaly občany o aktuální situaci v místě, kde žijí. 

více v článku...

Nejen v době koronaviru

Krizové notifikace se však nerozesílají jenom v době panujícího koronaviru nebo v době, kdy občany sužuje jiné virové onemocnění. Notifikace se mohou rozesílat i při jiných mimořádných opatřeních, kterými se myslí například povodeň, což je ta nejkratší krizová situace u nás. Také se za mimořádnou událost označuje požár či jakékoli jiné nežádoucí hoření nebo smogová situace (tedy situace, kdy do ovzduší uniknou nebezpečné zplodiny). 

Krizové notifikace i při neprůjezdnosti města

Kromě zmíněných mimořádných událostí, během kterých se rozesílají krizové notifikace, jsou také běžnější situace, během kterých se taktéž zmiňované notifikace mohou rozesílat. Těmito běžnějšími situacemi se myslí například neprůjezdnost města či opravy elektrické sítě. 

Proč je důležitá konzistentní komunikace se zákazníky

V konkurenčním světě podnikání je vztah se zákazníky klíčovým faktorem úspěchu. Zákazníci dnes očekávají nejen kvalitní produkty nebo služby, ale také vysokou úroveň komunikace....

Sociální odpovědnost jako součást firemní strategie

Sociální odpovědnost (CSR – Corporate Social Responsibility) se dnes stává klíčovou součástí firemních strategií po celém světě. Společnosti již nevnímají svůj úspěch jen skrze...

Pojištění na lyžařský výlet se vyplatí

Při plánování lyžařského výletu je důležité nezapomenout na cestovní pojištění, které vám zajistí ochranu před nepříjemnými situacemi. Dnes už nemusíte chodit do kamenných poboček...

Bezpečně do Bruselu s online pojištěním

Při plánování cesty do Bruselu je důležité nezapomenout na sjednání cestovního pojištění. Online možnosti výběru a uzavření pojištění nabízí rychlý a pohodlný způsob, jak...

Uzavření pojištění online je snadné

V dnešní době je uzavření pojištění online rychlé a jednoduché. Stačí pár kliknutí myší a máte své vozidlo, majetek nebo zdraví správně pojistěné. Online...
- Reklama -PR článek