Podnikat lze v dnešní době mnoha způsoby. Dnes už každý může podnikat tak, jak si usmyslí, a v jakémkoliv oboru. Dokonce pokud chcete podnikat pod nějakou známou značkou, pak i to dokonce jde, jenom musíte mít základní kapitál, který se bude pohybovat ve výši částky, kterou musíte zaplatit za licenční smlouvy, bez nichž byste pod vámi vybranou značkou opravdu nemohli podnikat. Nicméně je nutné podotknout, že pokud se rozhodnete pomocí franchisingu podnikat, pak se zavazujete té společnosti, že podnik či vaše pobočka půjde nahoru, nikoliv dolů. Je nutné alespoň udržet danou laťku.
Dnes si však podnik, který je zapojený do franšízových řetězců, můžete vybrat. Dá se vybírat z mnoha odvětví, v nichž chcete vynikat. Klidně si můžete zvolit i takové giganty na trhu, mezi něž patří například Starbucks nebo řada sítí rychlého občerstvení. Když už jsme ale zmínili ten Starbucks, pak právě tato síť kaváren je v poslední době velice oblíbená. Hlavně tedy nyní, kdy na trh přišla s unikátní novinkou, s níž se rozhodla vydělat miliardy dolarů. Je to skvělá ledová káva, kterou v dnešním teplém počasí najdete velice rádi.
V čem je jiná?
Tato káva se však neřadí k těm klasickým ledovým či k těm klasickým studeným kávám, protože se připravuje zcela jinak. Jedná se o kávu, která se připravuje pomocí dusíku – je konkrétně dusíkem chlazená. Čepuje se pak z provozních sudů, stejně jako to známe například u piva nebo čepované Kofoly. Díky tomu, že je tato varianta studená, neničí se žádný proces látky, která je v kávě obsažena, a která se skrývá v kakaových bobech. Při klasickém vaření jsou tyto látky bohužel odpařeny a dostány pryč. Díky dusíku si nápoj taky ponechává a uchovává přírodní aroma a chuť je mnohem výraznější, než jaké známe u původních klasických káv. Díky tomuto produktu si chce Starbucks získat multi-miliardový trh.