- Reklama -zprávy

Tipy, jak a jaký vybrat designový nábytek do kanceláře

Kancelář je pro většinu z nás nejen místem pro každodenní práci, ale také prostředím, ve kterém se setkáváme s klienty a spolupracovníky. Proto by měla být pohodlná, abychom v ní pracovní dobu trávili rádi, ale také reprezentativní a funkční. S pomocí designového kancelářského nábytku můžete vytvořit místo, které bude vyhovovat všem vašim potřebám.

Při zařizování kanceláře myslete na to, aby místnost byla:

  • praktická a elegantní
  • střídmá, bez rušivých doplňků (u kreativců naopak není trocha extravagance na škodu)
  • účelná
  • vybavená kvalitním nábytkem

Základem kanceláře je stůl

U stolu trávíme značnou část pracovního dne. Je vhodné mít stůl větší, abyste na něj mohli pohodlně umístit počítačovou sestavu, a ještě vám zbylo místo na diář, poznámkový blok, šálek s kávou a další drobnosti. Pokud potřebujete mít po ruce různé dokumenty, tužky, pravítka nebo příslušenství k počítači, pořiďte si designový kancelářský stůl s šuplíky. Ke stolu bez šuplíků můžete zasunout praktický designový kancelářský kontejner, který se dá při vysunutí použít i jako další odkládací plocha.

NÁŠ TIP: kontejnery MOBIL od značky Kartell pořídíte v různých velikostech a barevných provedeních. K dispozici jsou k nim i praktická kolečka s jejichž pomocí můžete kontejnery pohodlně přesouvat.

Stůl zvolte dostatečně vysoký a myslete přitom i na výšku židle. Deska stolu by měla být ve vzdálenosti 27–29 cm od sedací plochy židle a vaše předloktí by při sezení mělo svírat úhel 90° s deskou stolu. Ideální jsou výškově nastavitelné kancelářské stoly, u kterých můžete pohodlně sedět i stát.

NÁŠ TIP: zkuste designový kancelářský stůl KITOSE od společnosti USM, který se vám přizpůsobí v každém ohledu.

Na kancelářské židli nešetřete

Celodenní sezení na židli může způsobit bolesti zad, proto výběr židle rozhodně nepodceňte. Zvolte takovou, která se dá různě polohovat a správně si ji nastavte. Pokud budete sedět příliš nízko a vaše ruce budou moc vysoko, hrozí vám zánět kloubů. Nohy by se měly dotýkat země, aby nedocházelo k jejich otékání a špatnému prokrvení.

NÁŠ TIP: designová kancelářská židle PACIFIC CHAIR LOW nabízí pohodlný čalouněný sedák, je plně nastavitelná a poskytne dostatečnou oporu vašim zádům.

Pro schůzky a porady vyhraďte speciální zasedací místo

Na jednání s klienty i kolegy vyhraďte místo, kde si budou moci pohodlně sednout všichni zúčastnění. Ideální volbou je velký designový zasedací stůl s dostatečným počtem konferenčních židlí. Myslete na to, že na stůl si budete odkládat poznámky nebo notebook jak vy, tak ostatní. Mnohdy se porada protáhne, proto by židle měly být dostatečně pohodlné i po delším sezení.

NÁŠ TIP: ke stolu ROUGH TABLE od značky NORR11 se pohodlně vejde několik osob a jeho masivní dubová deska bude působit příjemně.

NÁŠ TIP: zasedací místnost vybavte konferenčními židlemi Aluminium Group EA 105 značky Vitra. Jsou barevně polstrované, takže nebude problém si je vyladit se zbytkem interiéru.

Mohlo by vás zajímat: Jak sladit barevný designový nábytek v interiéru

Ukliďte vše do úložných prostor

Aby se z vaší kanceláře nestala místnost plná válejících se předmětů a papírů, pořiďte si úložné prostory ve formě kancelářských komod nebo knihoven. Je jen na vás, zda preferujete otevřené police, kde jasně vidíte, co je kde uložené nebo máte raději uzavřené skříňky, působící „uklizenějším“ dojmem.

NÁŠ TIP: zkuste kombinaci obojího s designovými regály USM Haller. Můžete si přizpůsobit jejich vzhled tak, aby přesně zapadly do vaší kanceláře.

Potřebujete s výběrem poradit? Víme, kam zajít.

Abyste nekupovali nábytek, který vám nebude vyhovovat, zajděte si vše osobně vyzkoušet do showroomu obchodu s designovým nábytkem Designpropaganda sídlícím v Praze, kde vám ochotně poradí s výběrem a umožní vám si vybrané kousky nábytku vyzkoušet. Pohodlně nakoupit můžete i na e-shopu, kde najdete širokou nabídku designového kancelářského nábytku i doplňků.

Trendy v podnikání pro moderní firmy: Chytrá řešení, která fungují

Kolikrát jste si říkali, že by podnikání mohlo být jednodušší, kdyby šly smlouvy podepsat jedním klikem, kontakty sdílet bez papírových vizitek a firemní data...

Dobrý úmysl se může obrátit proti vám. Ručení změní celý váš život

Ručení majetkem patří mezi nejzávažnější finanční závazky, které může na sebe osoba nebo firma převzít. Obvykle vzniká ze zájmu o blízké, z touhy jim pomoci....

Znáte zkratky LTV, DTI a DSTI? Měli byste

Pokud jste někdy vyřizovali hypotéku nebo jiný větší úvěr, možná jste narazili na zkratky LTV, DTI a DSTI. Pro banky jsou zásadní, pro vás...

Jak bezpečně nakupovat online: Klíč k bezstarostným transakcím

Online bazar a inzertní portály se staly nedílnou součástí našich životů. Nabízejí nepřeberné množství zboží za skvělé ceny a umožňují nám dát druhou šanci...

Co je SLA a jak vám může zachránit byznys, když jde do tuhého

Už jste někdy podepsali smlouvu na IT služby a pak zjistili, že vám nikdo nezvedá telefon, když zrovna nic nefunguje? Právě proto existuje SLA...
- Reklama -PR článek