Aktuality

3 hlavní důvody, proč byste měli používat CRM systém

Se zkratkou CRM jste již jistě přišli do styku. Možná vám někdo nabízel sofistikovaný CRM systém, ale vy jste ho s díky odmítli. Ale proč vlastně? Zřejmě jste jen neměli čas, abyste se seznámili se všemi výhodami „řízení vztahů se zákazníky“, což zkratka anglického názvosloví vyjadřuje v češtině. Naštěstí není všem dnům konec, stále můžete CRM systém nasadit a využívat jeho výhody. Je vhodný pro menší podnikatele i větší firmy. Zajímá vás, proč?

1. Prohloubíte vztah mezi vaší firmou a klientelou

Co je CRM? Jedná se o strategii, jejímž cílem je maximální uspokojení potřeb zákazníků. Spočívá v systematicky organizovaných procesech, díky kterým lze klientům lépe porozumět a v konečném důsledku zvýšit jejich loajalitu. CRM vede k nastolení nepřetržité vazby zákazníka na vámi nabízené služby a produkty. Zároveň je vysoce pravděpodobné, že kvalitní servis rádi doporučí známým a získáte další zákazníky.

2. Výrazně zvýšíte tržby

Správně nastavená CRM strategie vede k efektivnímu nastavení marketingové kampaně. V praxi to znamená, že díky softwaru zacílíte na správnou skupinu zákazníků a zvednete tržby vaší firmy. Což zní dobře, nebo ne?

3. Vytvoříte příležitosti pro upselling a crosselling

V marketingové hantýrce narazíte na pojmy, jako jsou upselling a cross-selling. Upselling je technika pro pobídnutí zákazníka ke koupi dražší varianty produktu či služby. Cross-selling úzce souvisí s předchozím nákupem a jde o nabídnutí souvisejícího sortimentu. Díky CRM systému budete mít dokonalý přehled o potřebách zákazníků a jejich rozhodnutích – snadno tak maximalizujete příležitosti pro zmíněné marketingové strategie.

Vhodně zvolený CRM systém má výhod daleko více. Pomůže vám se zlepšením interní komunikace a optimalizujete díky němu marketingové aktivity. Jinými slovy získáte mocný nástroj, se kterým se vám bude podnikat mnohem lépe.

FinList on Facebook