Investice

Investujeme do reklamy. Jaká je obtěžující a jaká klientům nevadí?

Všude se píše, že investovat do reklamy je to první, co podnikatel udělá, když rozjede byznys. Investice do reklamy je opravdu nutná, jedná se o něco, co dokáže firmu dostat do podvědomí lidí. Přece jen dnes je na trhu mnoho lidí s podobným nebo stejným zaměřením a je nutné se od nich trochu odlišit. Efektivní reklama má tuto čarovnou moc, proto by se na ní nemělo šetřit. Jenže podnikatelé by taky rozhodně neměli investovat do první reklamy, která se jim jeví jako výhodná. Druhů reklamy je mnoho, některé jsou však obtěžující, jiné potencionálním klientům nevadí.

Jestliže se rozhodnete investovat do reklamy, projděte si všechny možnosti, které máte. Zjistěte, do jakých druhů reklam můžete investovat, zjistěte si také to, jaký dosah mohou mít. A my vám zatím prozradíme, jaké reklamy se často berou jako obtěžující a jaké klientům naopak nevadí, tudíý si je pouští k tělu.

Reklamy, které potencionálním klientům nijak nevadí

Pokud chcete investovat do reklamy, která klientům nijak nevadí, investujte třeba do PR textů, které se umístí na čtené online magazíny. Správný PR text nevypadá na první pohled jako reklamní, je v něm doporučována jistá služba nebo produkt.

Stejně tak neobtěžující reklamou jsou zpětné odkazy nebo reklamní bannery, které jsou umístěny třeba po stranách oblíbeného online magazínu. Nesmíme samozřejmě zapomenout na reklamní předměty, které si lidé pustí do svého života.

Reklamy, které jsou pro potencionální zákazníky obtěžující

Co se týče obtěžujících reklam, spadají do nich třeba televizní reklamy. Jsou drahou reklamou a už dávno to není jedna z nejefektivnějších reklam na světě. Lidé jsou totiž televizními reklamními spoty znaveni, je jich příliš, jsou nasyceni tímto reklamním obsahem, proto během reklam přepínají programy. Raději peníze, které se vynaloží na natáčení reklamního televizního spotu, se mohou vynaložit na trochu jiné druhy reklam, které lidem tak moc nevadí.

Stejně tak obtěžující reklamou je e-mailing, tedy neustálé nabízení akčních nabídek prostřednictvím e-mailu.

FinList on Facebook
  • 4
    Shares