Česká tenistka Karolína Plíšková se letos stala tváří značky podílových fondů CZECH FUND. Značka je součástí investiční skupiny DRFG Davida Rusňáka a podle ředitele marketingu Tomáše Kreislera má řadu společných vlastností. Skupina podle něj hledala ke spolupráci někoho, kdo by měl podobné vlastnosti právě jako CZECH FUND. Plíšková to přesně splňuje, je mladá a úspěšná.
Navíc má ještě nechytatelné podání, které ji v tenisovém světe vysloužilo přezdívku Esová královna. Zároveň má také profesionální přístup a maximální koncentraci na výkon, a proto se bez diskuzí dlouhodobě řadí mezi nejlepší hráčky na okruhu ženské tenisové asociace. V roce 2017 byla dokonce osm týdnů světovou jedničkou, jako první Česká tenistka v historii.
Pro značku CZECH FUND je také charakteristická přímočarost a stoprocentní nasazení. Právě proto se fond cílí především na komerční nemovitosti obsazené prémiovými značkami s dlouhodobými nájmy, které jsou situované výhradně v České republice.
Nejen podílové fondy, DRFG nabízí také dluhopisy
Na začátek roku 2019 vyhrála Plíšková na turnaji v Brisbane a poté v Melbourne se na turnaji Australian open dostala až do semifinálne. Jasně to potvrzuje její formu, a přestože její kariéra ještě nekončí, už nyní přemýšlí, co bude po ní. Dobře ví, že hrát v top formě nejde desítky let. Finanční rezervy si už začala vytvářet, vydělané peníze z turnajů nejprve investovala do nájemních bytů. Nebyla to ale ta nejlepší volba, pronajímat byty je časově příliš náročné, rozhodla proto peníze raději investovat do komerčních nemovitostí prostřednictvím fondů. Je to časově nenáročné, a navíc je ráda, že peníze zůstávají doma v Česku.
Kromě podílových nemovitostních fondů, nabízí Investiční skupina DRFG Davida Rusňáka ale například dluhopisy. Zájemci o ně si mohou vybrat z několika typů, například z dluhopisů diverzifikovaných do projektů napříč skupinou, nebo do budování telekomunikačních sítí a pak také do nákupů komerčních nemovitostí.